چکامه ها ...

چکامه ها ...

تنهاتر از همیشه درسکوتی خیال انگیز...حق انتشار چکامه ها محفوظ میباشد. دزدی ادبی جرم دارد!!همه حقوق محفوظ است کپی رایت © 2010 فرزان ارجمندی
چکامه ها ...

چکامه ها ...

تنهاتر از همیشه درسکوتی خیال انگیز...حق انتشار چکامه ها محفوظ میباشد. دزدی ادبی جرم دارد!!همه حقوق محفوظ است کپی رایت © 2010 فرزان ارجمندی

دلم تنهاست



    می دانـم یادت را جا گذاشته ای
    اما گاهی چه اصرار بیهوده ایست
    ماندن هنگامی که بهانه ای کافیست
    برای رفتنت
    دلم تنهاست
    اما زیانم گویاست
    ایـن روزهـا بسیار دلتنگم
    سایه‌ای بزرگ می‌شود
    می‌افتد روی زندگیم
    گـاهـی دلـم هـوای عشق مـیکـنـد
    گاهی حـوصـلـه یی باقی نمیماند
    یادم باشد دیگر قلبم را به آتش نکشم
    هیچکس با دردم آشنا نبود
    انگار همه با من و دلم غریبه اند
    پروانه یی است دلم
    عاشق شمع میشود
    و بال هایش میسوزد
    زندگیست کسی میاید
    کسی پا میگزارد بر روی قلبت و میرود
    به همین سادگی کنار دلتنگی هایت میمانی
    و نامش را میگزاری عشق
    و بعد بارانی از چشمانت جاری میشود
    و من چه ساده پژمردم
    و من هنوز تنها هستم
    و آسمان هم با من تنهاست
    و من دیگر با این جهان کاری ندارم...

فرزان ارجمندی

فرزان....................Farzan 

2.03.2012

فرزان ... Farzan 

حق انتشار چکامه ها محفوظ میباشد. فرزان