چکامه ها ...

چکامه ها ...

تنهاتر از همیشه درسکوتی خیال انگیز...حق انتشار چکامه ها محفوظ میباشد. دزدی ادبی جرم دارد!!همه حقوق محفوظ است کپی رایت © 2010 فرزان ارجمندی
چکامه ها ...

چکامه ها ...

تنهاتر از همیشه درسکوتی خیال انگیز...حق انتشار چکامه ها محفوظ میباشد. دزدی ادبی جرم دارد!!همه حقوق محفوظ است کپی رایت © 2010 فرزان ارجمندی

خلوت دل

 Bildergebnis für ‫عشق زیباست‬‎

 

آه، آنچه در من جاریست

از تو لبریز است

دریاست و به آقیانوس میریزد.

گل در غربت من

ای بهانه ی انتظار،

در شب های سکوت و سرد

در سایه روشن گل ها

فانوس عشق تو مید رخشد

تا در کنج تنهایی

و خلوت پر شور  مهربانی

تو را فریاد کنم.

ای عشق با احساس

درغربت دلم هجرانی است  

 و تو...

صدای غمگین سکوت را 

 بی پرده میشکنی

تا تنها کس روی زمین باشیم.

ای عشق پیچان   

 آسوده در میان دستان هم

از جهان خواهیم گذشت

با تو

 تنها شبگرد عاشق 

 در کوچه ها ی دلتنگی عشق هستم  .  

فرزان ارجمندی  

فرزان

 ---------------------------------------------------

عشق پیچان =نباتی است که بر درخت پیچد، گل آن سرخ باشد، و در محاوره آن را عشق پیچه نیز گویند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد